mandag, august 20, 2007

Skolebarn

Jeg skjønner ikke hvor tiden har blitt av.I dag starter koseklumpen min på skolen.Var ikke få sommerfugler i magen i dag tidlig.

Lykke til som skolepultsliter vennen min. Måtte du få maaange fine skoleår!

Det var også ei spent jente som starta i 3. klasse.
Blir stort og møte alle vennene i klassen.

Og det som er aller vanskeligst og fatte er at jeg har ungdomskoleelev i hus.
Tenk, snart 13 år....
Og jeg som er så ung *fnise*
Stå på og jobb godt, så vil det gå deg vel!


Ha et supert skoleår unger.
Jeg er veldig veldig glad i dere!

2 Comments:

At 5:58 p.m., Anonymous Anonym said...

Ja,ja Marit. Da har du 3 skoleunger. Slett ikke verst. Tenk det er ikke lenge til du har konfirmant!

Hilsen Wenche

 
At 5:42 p.m., Blogger Fru Dart said...

Har nok å gjøre framover du nå da, med leksehjelp og greier. Eldste min har flytta for å gå på videregående. Merkes godt at han har reist ja. Heldigvis ikke så alt for lenge til ferie ;-) Ha ei super uke *klem*

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!