søndag, august 05, 2007

Ferie...

Ja, nå er det over ei uke siden vi kom hjem fra ferie, så det er vel på tide og oppdatere litt.
Vi har hatt en kjempekoselig tur.
Her er et knippe utvalgte bilder fra turen vår.


Det har blitt litt film, gameboy og søvn langs svenske veier.
Greit tidsfordriv det. *nikke*
I dette teltet bodde vi nesten hele turen.
Og som dere ser, klarte vi og være venner ;)


Mat måtte vi også ha av og til, og det smaker som kjent best ute :D
Litt bading fikk vi også tid til.
Kaldt? Neihei, aldri i livet! *fnis*

Vi så hundrevis av disse 2CV`ene. Visste ikke at det fantes så mange engang jeg.

Og vi så masse stilige hus, men de var ikke så lette å ta bilde av, ikke sant søster???

Tror jeg aldri har tatt så lite bilder som jeg har gjort i ferien, men det er minnene en lever lengst på sies det, så jeg får trøste meg med det.
En fin tur hadde vi i alle fall!

adopt your own virtual pet!