søndag, mai 20, 2007

Strikkekafe....

Jeg har vært på strikkekafè hos Miann.

Det var kjempemorsomt og møte de strikkeglade damene.

... ja og lille Johan da *fnise*

Her ser dere Ronille, Unni og Miann

Og her er Kristin Helene og Heidi

Her er Miann og FruDart, og lille Johan i stolen sin


Se så søøøt *smelt*
Vi ble bestiser med en gang vi *hihi*
Tida gikk så fort at jeg glemte til og med og kjøpe garn av Miann.....
Ja ja, blir ekstra masse neste gang da *fnise*

Kjempehyggelig og hilse på dere damer, gleder meg allerede til neste gang!!!

Og tusen tusen takk til fruDart som kom og henta meg på ferga.

5 Comments:

At 8:44 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei marit. Ja det ser ut som damene har kosa seg :) Håper det ikkje vert så lenge til neste gang... Ha ei fin veke *klem*

 
At 9:07 p.m., Blogger Fru Dart said...

Bare hyggelig det. Gleder meg allerede til neste gang. Kanskje jeg har råd til å "snope" litt hos Miann jeg også da ;-)

 
At 6:33 a.m., Anonymous Anonym said...

Kjempekjekt med slike treff, og deres så absolutt ikke ut til å være noe unntak!

 
At 8:35 p.m., Anonymous Anonym said...

Veldig kjekt i går ja!!!! Tror Johan kosa seg han også, så det blir vel flere strikkecafèer på oss.
Tunikaen til jenta di var nyyydelig, og jenta like så!!!
Håper det ikke blir så lenge til neste strikkecafè :)

 
At 11:32 a.m., Anonymous Anonym said...

Strikkekafe er kjekt, takk for titten! Jeg har bilder i bloggen i går, vi var på butikktur noen av oss, og så kombinerte det med en slags strikkekafe.
Kjekt å treffe folk som er like galne etter garn som en selv.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!