lørdag, april 21, 2007

Ting og tang

Jeg har fylt år siden sist. og det er hyggelig.
Nå er jeg kommet dit hen, at jeg ikke blir eldre*fnis*
Blir ikke flere lys på kaka enn de jeg fikk nå, nemlig 29.
Her er litt av det jeg fikk i gave.
Masse flott.
Hvis du ser nøye på bildet ser du det flotte smykke mitt

Her er et nærbilde.
Det er laget av min gode venninne Aina, men jeg kjøpte det for et gavekort jeg fikk.
De nydelige tulipanene fikk jeg av Aina.
Og hvis du lurer på hva alle de steinene er, så skal du få se her.

Ja, det er en duk!!!
Tenk så praktisk og ha på kjøkkenbordet, bare og sette kasserollene rett på bordet. Eller på hagebordet, den blåser i alle fall ikke vekk *fnis*
Tok seg ikke så godt ut på salongbordet mitt da, det var bare for og vise den frem.
Et nærbilde
Se så fint med naturmaterialer til. Gleder meg til og bruke denne.

*
Rundt bursdagen min fikk jeg også pakke fra min hemmelige venn i april.
Se for en flott pakke.
Innholdet likte jeg kjempegodt, og jeg fikk noen tips på kortet om hvem det kunne være fra.
Og jeg tror jeg vet hvem du er.....*smile*
Tusen takk skal du ha!

4 Comments:

At 11:40 a.m., Anonymous Anonym said...

Mye flott her inne! Liker smekkene og den blåe omslagsjakken! Hvor finner man mønster til en slik?
Gratulerer med overstått!

 
At 6:51 p.m., Blogger Grooo said...

Utrolig kul duk, og flott smykke!

 
At 10:04 p.m., Anonymous Anonym said...

Morsom duk.
God helg.

 
At 9:43 a.m., Anonymous Anonym said...

Så mye flott du fikk til bursdagen din! Jeg falt spesielt for steinduken, den er jo bare genial!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!