lørdag, april 14, 2007

Grillsesongen er i gang

Nå er det vår!
Dagen i dag startet med strålende solskinn, og det bestemte vi oss for og benytte oss av.
Først fikk vi henta frem litt utemøbler, før vi børsta støvet av grillen.

Nå er det lenge siden sist...


Kokken

Christoffer koser seg i vårsola men han venter på middagen

Ser ikke dette godt ut, vet ikke jeg

*
Når vi først var i vårstemning, fortsatte vi med og så litt

Her er to flittige hjelpere som passer på at alt går riktig for seg.

Vi prøver oss på litt enkle grønnsaker. Agurker har jeg aldri fått til før, men prøver igjen med friskt mot

Og så må vi prøve oss på noen blomstersorter også.
Jeg eeeelsker masse blomster om sommeren.

Her er det meste ferdig sådd. Det skal få stå inne til alle sorter har spiret, før jeg flytter dem ut i sitt hjem på verandaen.

Og her er "kvalitetsdrivhuset" jeg kjøpte på biltema for 200 kr *fnis*
Godt forankret i veggen på verandaen.
Håper det gjør nytten, så det blir mange fine blomster på meg til sommeren kommer.

1 Comments:

At 7:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Jepp kos deg med bilda du, kansje vi koster all snøen ut til dere.. Å ja, eg er så klar for vår og grilling. Dette var ikkje noke kos nei.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!