lørdag, februar 03, 2007

I`m tag`d

Im tag`d!!!
*
Oppdaga langt om lenge at deg har blitt tagget…
Ja, jeg veit jeg er treig, men det har vært lite tid til blogging i det siste
Men bedre seint enn aldri….
*
- Nevn 6 rare ting som deg selv
- Tag 6 personer og legg igjen hilsen i bloggene deres og be dem lese din
- Disse reglene skal gjengis av dem som tagges
*
Hmmm… rare ting om meg? Jeg er da ikke rar???*fnise*
*
* Jeg drikker kaffe, men hater alt annet med kaffesmak. Sjokolade, kake, drinker, kaffe med melk i…. * grøss * Kaffen skal være svart!
* Jeg tror på engler og spøkelser og åndelige ting (noen synes jo det er fryktelig rart)
* Ser sjelden på tv, og hvis jeg gjør det har jeg 99 % av gangene håndarbeid i hendene
* Blir lett rørt, tårene kan trille av ingenting. En fin sang, en klem, osv….ja og av glede ikke minst
* Jeg liker grovbrød myyye bedre enn fint. Gjerne mørkt brød med masse frø i.
* Noen er narkomane, andre alkoholikere men jeg er hobbyoman……
*
Jeg tagger de som er innom sida mi og ikke har svart på denne før

adopt your own virtual pet!