tirsdag, desember 26, 2006

Romjulsprosjekt og hemmelig desembervenn

Her skal dere få se mitt romjulsprosjekt.
Mønster og garn ble innkjøpt lille julaften.
Synes denne var kjempestilig.
Så langt har jeg kommet, snart klar for mønsterbord nr 2.
Kjempemorsom og strikke denne her.
Så har jeg glemt og vise frem min hemmelige venn pakke som jeg åpnet på julaften.
Masse flott i den pakken altså.
På kortet som fulgte med sto det en koselig hilsen fra Randi, som bor på Inderøya.
Tusen takk Randi, for en flott julepresang!!!
Til slutt et lite stemningsbilde fra solnedgangen i går kveld.
Nydelig!

2 Comments:

At 8:10 p.m., Anonymous Anonym said...

Ååå så flott det prosjektet ditt blir..Helt lekkert *nikke* Nesten en romjulsdrøm *smiler* :o)

 
At 8:29 p.m., Anonymous Anonym said...

Så lekker den toppen såg ut, kan jeg spørre deg hvor du har funnet den?. Den var superfin!! Bra du likte gaven. Håper du får ett flott hobbyår til neste år.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!