søndag, desember 03, 2006

1. Søndag i advent

Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv,
og oss som er til stede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.
I dag har jeg starta på julebaksten.
3 sorter har det blitt.
En sort som jeg aldri har prøvd før er Gule marengs.
De ble gode, men veeeldig søte. Må ha kaffe til den *fnise*
Så har jeg lagd brune pinner, eller kolakaker som noen sier.
De ble gode de også, men jeg glemmer aldri de naboen hjemme hos foreldrene mine lager *sukk*
Og til slutt ble det kransekakepinner
Har lagd av 3 kilo deig, så hvis jeg gjemmer dem godt nok blir det kanskje noen få igjen til jul *fnise*
Men nå må jeg stikke og fakke kaketyven......

3 Comments:

At 11:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Å, kakene ser deilige ut!
Nå fikk jeg også lyst til å bake!
Er de brune pinnene vasnkelige? Mannen min sin mor lagde slike da han var liten, de kalte de for "Bittens brune pinner".

 
At 7:44 a.m., Anonymous Anonym said...

Såg gode ut dei julekakene dine.
Hm....kanskje eg kan lure mannen her i huset til å bake kransekakestenger til meg og.
Ha ein fin dag.

 
At 10:44 a.m., Anonymous Anonym said...

så godt det så ut sa min sønn på 7 og jeg må bare si meg enig.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!