fredag, november 10, 2006

det er liv i meg......

Nå er det lenge siden bloggen er blitt oppdatert.
Men jeg har ikke gitt opp.
Har sendt inn søknad på noen flere timer i døgnet, men har ikke fått svar ennå. *fnise*
Har ikke så mye spennende å vise fram heller, for alt som produseres nå er julegaver. Du skal se det blir laaaange innlegg i romjula*hehe*
Så kom høsten med mørke og regn. Og her er det store kontraster skal jeg si... her er et bilde av den første snøen som kom i år 2.nov.
Det ble plutselig kaldt til rosene mine....
Ellers så dadde vi et lite uhell her for ca 14 dager siden.
Vi hadde en vannlekasje ned i leiligheten, sånn at vi måtte rive ut gulvet og legge nytt. Det ble gjort i en fei forrige helg.
Men jeg hadde ikke råd til å leige snekker i disse forjulstider, så da måtte de jobbe de som kunne *fnis*
Flike gutten min jobba som en helt. Hele gulvet var vekk på null komma niks. *stolt*
.... hørte jeg barnearbeid? *kikker meg rundt*

1 Comments:

At 3:11 p.m., Blogger Cruzidull said...

Det beste er jo rett og slett det snekkerbeltet!
Det er ikke bare barnearbeid, men ORGANISERT barnearbeid. hehe.
Unger liker nå en gang å hjelpe til da :D

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!