mandag, september 18, 2006

hobbykommode....

Jeg må ha verdens snilleste mann!!!
For i sommer, da han holdt på og rydde før foreldrene mine skulle komme, ble han så oppgitt over garnet og hobbyprosjektene mine at han gikk og kjøpte en kommode til meg.
Men som dere ser fikk jeg ikke plass til alt.Prøvde desperat å skule resten bak en potteplante*fnis*
Men mannen visste råd. Han kjøpte EN TIL!!!!
Så nå har jeg plass til det meste av alt hobbystæsjet mitt*hurra*
*
Men jeg har flere grunner til og være glad om dagen *smile*
Jeg har fått pakke fra min hemmelige venn på hobbyboden.

Knapper og bånd og forskjellig stæsj.

Men det var ikke med noe kort, så jeg fikk ikke engang et hint hvemt kunne være fra *nysgjerrig*
Tusen takk hemmelige venn...

4 Comments:

At 9:15 a.m., Anonymous Anonym said...

Den komoden (begge to da..) var lekker altså.
Får jeg spørre hvor den er kjøpt?

Utrolig fin også så praktisk!!

 
At 1:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Bedre med to komoder enn med en komode... ;-)

 
At 9:15 p.m., Anonymous Anonym said...

Den løsningen med to kommoder var super-smart. Han er lur den mannen din!!!

 
At 12:14 a.m., Anonymous Anonym said...

Det var rett og slett en kjempestilig kommode!!!! Flink mann du har, da! ;)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!