mandag, august 28, 2006

Hobbytørke.....

Endelig fikk jeg tid til en liten oppdatering på bloggen.
I sommer har alt gått i et kjør. Har fått meg ny jobb, så jeg jobber både i den nye og den gamle for tiden. Skal bli godt når oppsigelsestiden er ute, så jeg har bare en jobb.
Så har jeg hatt masse besøk av både store og små, så det har vært lite tid til å dyrke mine hobbyer.
Litt fornuftig har jeg da fått gjort i sommer likevell.
Vi har f. eks. mala huset vårt (ikke et ord om at noen vinduer ikke er ferdig*fnis*), og fått gjort masse kjekt sammen med ungene. En dag var vi ute på Kvitneset og kikka på hva tyskerne bygde opp under 2. verdenskrig
Se så uthula fjellet var.
Rene karius-og-baktus-landet *fnise*
Ungene syntes det var kjempespennende og utforske alle gangene og romma de hadde lagd i fjellet.
Her stod det sikker en kanon eller noe lignende som pekte ut mot leia.
vi møtte osgå huldra når vi var der.....
..... og noen av de igjenboende *grøss*
Den skal jeg låve dere var diger....
Etterpå dro vi på epleslang
mmmmm...... det var gode epler *hihi*
Ellers har jeg lite hobbyrelaterte saker og vise frem. Det eneste jeg har og vise frem, som ikke er hemmelig og som er ferdig er disse lekre kopptuene jeg har strikka til meg selv. Kjekt å kunne pynte opp litt på kjøkkenet også *smile*

adopt your own virtual pet!