fredag, juli 14, 2006

Feriebesøk....

Denne uka har jeg hatt besøk av søstra mi og barna hennes. Kjempekoselig*nikke*
Bare så synd de ikke kunne være her litt lenger *trist*
Men, litt fikk vi da tid til når de var her.
Grilling stod høyt i kurs. Er det sommer, så er det sommer, og da griller vi, punktum. Da hjelper det lite at været ikke viser seg fra sin beste side.
Det var bare og håpe på oppholdsvær og kle seg deretter.
Grillspydene mine ble veldig populære*smile*
Namnam, blir sulten bare ved synet *sikle*
Jordbær så vi også en del av kan man si *hihi*
Takket være god forsyning fra jobb og flittige hjelpere gikk syltinga unna i en fei *smile*
Christoffer hjelper til.
Amalie rører flittig i gryta.
Se så godt det ser ut *namnam*
Så nå står det masse deilig syltetøy i fryseren min som vi skal kose oss med utover vinteren.
Litt håndarbeid ble det også tid til.
Synnøve tok over heklinga mi, Aina Catrine strikket seg ei veske
og jeg strikket luer.
Smekkene er ikke helt ferdige enda, men jeg fikk masse god hjelp der.
Tusen takk søsters. Håpe dåkk kjæm ijænn snart!

2 Comments:

At 4:27 p.m., Anonymous Anonym said...

Vi kjæm igjæn vi, men veinte litt te dåkk e ferdi me å mal huse, hehe. Vart så inspirert tå hobbyan din at vi kjørt på europris å kjøpt oss garn da vi kom heim :-)

 
At 1:03 a.m., Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!