mandag, juni 19, 2006

odessa og perler fra usa...

Da var min første odessalue ferdig!
Synes resultatet ble kjempebra jeg. Kjempelette å strikke var de også. Så jeg kompletterte lua med et par matchene pulsvarmere *nikke*
Pulsvarmerne ser litt rare ut på bilde, men er kjempesøte på.
Perlene til denne lua har jeg bestilt fra USA. Internett kan jo brukes til masse nå om dagen *hihi*
Perlene var kjempefine, og det blir nok en del flere slike luer kjenner jeg meg selv. Nå har jeg perler i massevis ,nå må jeg bare ha mer garn *fnis*
Her om dagen melde jeg meg på magnetbytte på HB, og samme dag ble jeg møtt i døra av ei spent lita tulle som hadde laget en overraskelse til meg på SFO.
Hun hadde pakka den fint inn å kunne ikke vente til jeg fikk av papiret. Og hva var det inni pakken? ..... en magnet selvfølgelig *fnis*
Der fikk jeg litt gratis inspirasjon.
Og minstemann kom stolt hjem fra barnehagen med en overraskelse han også.
Han hadde laga ei veska til mamman sin. Av Mosegummi.
Så snille å flinke unger jeg har !

adopt your own virtual pet!