tirsdag, juni 13, 2006

lilla veske....

Endelig var bloggen oppe og gikk igjen.
Er endelig ferdig med ei lilla veske som ble etterlyst her på bloggen min.
Ikke sant Aud K? ;)
Men her er den altså, men perlehåndtak og glidelås.
Syns ikke den ble så værst jeg *nikke*
(Fargen er ikke helt riktig på dette bildet, de lyse perlene er lyse lilla ikke rosa)
Elles så har jeg brukt finværet ute, uten garn og strikkepinner. Den nye terassen er snart ferdig, den venter bare på at jeg skal få male ferdig spilene til rekkverket. 75 done og 75 to go *sukk*
Dessuten har jeg funnet ut at det ikke bare er kjedelig med slikt arbeid, det er farlig også. Jeg har blitt så solbrent på ryggen at jeg har fått blærer:(
Så folkens, ikke lek med sola, BRUK SOLKREM!!!
Ellers så har det blitt et par vinflaskevesker til. den ene er i maskina nå sammen med et pannebånd (som jeg håper det er leeeeeenge til vi får bruk for), og den andre mangler pynt. Får legge ut bilde når de er helt ferdige.
Fingerstrikkinga går fortsatt etter planen med synlige resultater, så det blir sikkert med neste gang jeg blogger

1 Comments:

At 9:31 p.m., Anonymous Anonym said...

Heia.
Jøss, veska vart nydelig!Gleder meg til å sjå den.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!