mandag, mai 15, 2006

Hekledilla...

Har man hekledilla, så har man hekledilla.
Sånn er det med den saken.
Er ferdig med rosettsjalet mitt nå, og er ganske fornøyd ja *nikke*
Er godt i gang med mitt andre jeg. Ca halvveis tenker jeg.
Har forandra litt på det da, syns det blir stili med farge på blomsten inni.
Har hekla meg frampå med lilla rosetter så nå går det så busta fyker . Send gjerne inn bestilling ;) hihi
Ellers så har jeg brukt litt tid på nett å printa ut litt mønster. Kjekt å ha litt å velge i når arbeidslysten melder seg.
Har kikka litt rundt i andres hobbyblogger også, og henta litt inspirasjon. Det er alltid gøy å se hva andre driver med. Også har jeg meldt meg inn i Hobbyboden, for å hente inspirasjon å få tips og råd , og kansje være til hjelp for andre.
Gikk ikke lange tiden før jeg fikk respons. Tok bare en dag eller to før jeg oppdaga jeg hadde kjentfolk der. Kona til søskenbarnet mitt som bor i Volda. koselig:D
Har allerede meldt meg på 2 along`er på hobbyboden.
Skal bli morro å se hva jeg får til ;)

adopt your own virtual pet!