onsdag, mai 03, 2006

sånn...

Sånn, endelig har jeg fått fixa bloggen min.
Det ble bare tull med den forrige. Men nå har jeg før over alt fra den gamle og er klar for å gå videre *nikke*
I dag har jeg hatt maledag. Hatt huset helt for meg selv og bare kosa meg. Deilig :D Skal se om jeg får lagt inn noen bilder av maleriene mine senere.
Her er ei lita lommebok som jeg har strikka og tova. Etterpå sydde jeg på et glidelås og pynta den med nålefilting.

Det var bare en prøve for å se, og jeg syntes den bli litt søt jeg ;)
Blir nok ikke siste gang jeg prøver dette nei...

3 Comments:

At 7:46 a.m., Anonymous Anonym said...

Hei Marit.

Flott arbeid. Dette kan du. Fortsette med dette du, så tenker e at pungen fylles opp.

klemma fra Nørvåg

 
At 9:38 a.m., Blogger Marit said...

du e ein go vænn å ha du Aud K :)
Marit

 
At 12:34 p.m., Anonymous Anonym said...

Den lommeboka di var kjempesøt. Skulle ønske jeg kunne klare å lage noe sånt....

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!