onsdag, mai 03, 2006

jaja...

Jaja... så var det på tide å begynne å fylle denne bloggen min da.
Fikk endeli begynt å male skapene min kjære har laget til meg, men selfølgelig gikk jeg tom for maling..... Så i morgen må jeg på butikken å kjøpe mer. Heldivis har jeg fri :D


Sånn er det foreløpige resultatet. Blir kjempebra når de blir ferdige, gleder meg til å henge dem opp.

Ellers har jeg masse prosjekter liggende. Ei lilla veske klar for vaskemaskina. Litt vanskeli å se fasongen på bilde, men jeg tror den blir bra. Som du sikkert skjønner skal den få perlepynt. Får legge inn et bilde når den er ferdig.

Her er en søt liten sommertopp som jeg kom over i et mønsterhefte hos svigermor. Den er strikka i Stork og Popcorn. Kjempesøt. Den mangler kun en heklablomst på magen, så er den ferdig. Gjett hvem som er kry ???

Må vel legge inn et bilde av prinsessa med den på når den er helt ferdig

2 Comments:

At 8:33 p.m., Anonymous Anonym said...

Supert, snart blir det butikk,tenker eg! Du er kjempeflink!

 
At 2:52 p.m., Anonymous Anonym said...

Hallo.
Venter i spenning på bilde av ferdig veske.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!