tirsdag, mai 09, 2006

sol ute, sol inne.... trallalala

Puh... ikke så lett å sette seg til foran datan i dette været.
Vi storkoser oss alle sammen. Ungene er ute hele døgnet og ser deretter ut.
Minstemann med sommerkne, og Amalie med sommernese !!!Stygt å le, men hun ser helt forferdelig ut. Neseryggen er dobbelt så bred og blå og hun er ganske mørk under øynene også. Kom veeeeldig dårlig fram på bilde.
På hobbyfronten skjer det ikke så mye i varmen. Jeg har fått hekledilla, for det er så lett å holde på med i varmen. Skal hekle meg et sjal tenkte jeg, men dette blir bare en prøve. Skal pynte litt mer på det som skal bli mitt.
Tror det blir stilig ferdig montert. Gleder meg til å se *nikke*
Så har jeg fått malt ferdig to av tre skryteskap. Neste gang jeg kommer på no sånt skal jeg bestille dem ferdig malt *fnis*
Så har jeg endelig fått spilene som skal på rekkverket på verandaen, så da blir det vel mer å male fremover.... bra jeg har litt fri *nikke*

adopt your own virtual pet!