lørdag, mai 27, 2006

bursdagsgave.....

Nå er det masse som skjer på hobbyfronten for tiden. Har så mange ideer og så lite tid til å utføre dem. Ønsker meg to timer til i døgnet til hobbyaktiviteter, minst. *fnis*
Kjærestevottene ble kjempefine etter en runde i vaskemaskina.
Skal legge inn bilde av dem når de har fått seg litt pynt.
Er godt i gang med andre paret nå, men det er ikke så godt å strikke for tida.
Derfor har jeg andre prosjekter på gang samtidig, sånn at jeg kan bytte på.
I dag har jeg laga bursdagsgave til ei venninne. Håper hun blir glad når hun finner den i skapet på jobb i morgen.
GRATULERER MED DAGEN ANN MARGRETH :)
Håper hun liker den, skulle ønske blomstene ble litt mindre, ellers er jeg ganske fornøyd.
I dag har jeg kjøpt litt mere garn. (ops... der røyk den garnslankinga *fnis*)
Jaja, vinflaskeveska var jo av garn jeg hadde liggende da...
Tenkte jeg skulle hekle en topp til prinsessa...
Ja det stemmer, det er ikke rosa.
Men jeg håper det blir godkjent likevel.
Har ikke no mønster å gå etter, så jeg er spent på hva utfallet blir.

3 Comments:

At 2:47 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisan.
Du Marit, du e kjempeflink. Denne veska der må du produsere mere av, kjempegod ide te gave.

 
At 11:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Heia!
Kjem ikkje til å kunne drikke av den vinflaskå. Ho er berre so nydelig. Nok ein gong TUSEN TUSEN TAKK Marit!! Du er berre SO FLINK med hendene dine! Vi må vel snart møtast og male glas, he god tid ei no veit du :)

 
At 10:26 a.m., Anonymous Anonym said...

Heia Marit
Du e no bra flinke då. Du må begynde og masseprodusere hehe. Klems frå Monica W

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!