fredag, mai 19, 2006

Hekledilla fortsettelse...


Det skal mere til enn en forkjølelse til å stoppe hekledilla hos meg.
Nå har jeg ligget rett ut i flere dager, men litt produksjon har det blitt likevell.
Har kikka den del rundt i andre hobbyblogger og blitt inspirert til gangs.
Fant ei stili veske til heklekroker på ein engelsk blogg.
Her er min variant
Ikke verdens fineste farge akkurat, men det var nå denne tråden jeg hadde liggende. Kansje den hadde gjort seg med en knapp? *nikke*
En knapp må det bli.
Ellers så har jeg blitt ferdig med mitt andre blomstersjal. Må si meg godt fornøgd med det. Men no blir det ingen fler slike på en stund.
Har noen bryllupsgaver jeg må lage og jeg venter to små nye venner til verden om ikke alt for lenge. Og de må jo få seg en liten ting såklart.
Så i morgen må jeg en tur og handle mer garn. Å det gjør jeg lett * fnis*
Det var det ferdige sjalet. Ganske fornøyd med det ja*nikke*

2 Comments:

At 5:12 p.m., Anonymous Anonym said...

Heia. Supert Marit. Slikt et kunne eg og tenkt meg, fargene også midt i blinken.

 
At 7:48 a.m., Anonymous Anonym said...

Hei Marit
Flott sjal og fin blogg. Jeg har for det meste strikket i den siste tiden, men det er nå hekling som ligger midt hjerte nærmest. Får ta fra krokene igjen ser jeg.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!