onsdag, mai 24, 2006

bryllupsgaver?


Da var jeg godt i gang med produksjon av bryllupsgaver.
Det skal være dobbeltbryllup i nabolaget, å da tenkte jeg å strikke kjærestevotter til dem. Kansje ikke rette årstiden da, men kjekke å ha til høsten.
Har aldri strikka votter før, med det var jo kjempelett. Nå er det bare trådfesting igjen, før jeg sender dem i vaskemaskina. Det er jo da jeg får se det virkelige resultatet. Blir de bra, skal de få litt pynt på seg og så er jeg klar med par nr 2.
Disse er strikka i fritidsgarn, og det er et godt tovegarn, så det skal bli morro og se hvordan de blir.
Ellers så har jeg surfa litt rundt på nett igjen å blitt innspirert. Kom over et stili hårbånd, å det ble strikka i en fei.
Så nå spørs det om det blir brukt da *fnis* Gjenstår å se...

adopt your own virtual pet!