fredag, juni 02, 2006

regn å atter regn:(

I dag har jeg fått gjort litt på hobbyfronten.
Været viser seg ikke akkurat fra sin beste side for tiden, så da er det ikke stort annet jeg får gjort.
I går var jeg i Ålesund på shopping. Å der fant jeg en garnbutikk som selger yndlingsgarnet mitt og 2 nye perlebutikker. Ikke rart jeg ble for sein til hurtigbåten *fnis*
Så i dag har det blitt litt perling. Endelig må jeg si, for nå er det lenge siden sist.
Hadde en ide om å lage no fint til venninna mi over veien, å det fikk hun i dag, en dag forsinka.
GRATULERER MED DAGEN ELISABETH!!!
Så når jeg først var i gang med smykkelaginga laget jeg et til.
Ble ikke så bra bilde da men....
Så har jeg endelig fått ferdig skryteskapene mine.
Jeg er såååå fornøyd*nikke*
Min kjære satte prikken over ien da han satte i glassa for meg.
Kansje jeg ommmøblerer en gang i fremtiden, vet jo aldri hva englebarna kommer hjem med....
Jeg er kjempeglad for å ha en nevenyttig mann. Fikser det meste han.
Så nå lurer jeg bare på hva neste prosjekt blir? *tenke*
Kommer vel på no lurt snart....

1 Comments:

At 10:31 a.m., Blogger SOYUZ1968 said...

Alltid det er regnelig og vindlig i Ålesund....været er avskyeliget der!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!