søndag, juni 25, 2006

Mer fingerstrikk....

Her i huset går det fortsatt i fingerstrikk.
Ungene har vært kjempeflinke å hjelpe til. Til og med minstemann på 4 fingerstrikker. Ikke så veldig lenge om gangen da men....*fnise*
Sånn ser det ut før vi hiver det i vaskemaskina...
...og sånn set det ut ferdig tova og sammensydd.
Kjempelekre sitteunderlag.
Målet er å lage 5 stk så da må jeg vel si meg halveis.
2 sammensydd, 2 ferdig fingerstrikka og 1 ikke påbegynt.
Ellers så er det stadig nye prosjekt på gang. Har lagd ferdig en kjøleskapsmagnet til magnetbytte. Den går i posten i morgen. Kan ikke legge den ut her før mottakeren har fått den.
Så har jeg nok en ferdig strikkaveske. Sydde på silkebånd som en stilig effekt.
Ble ganske fornøyd med denne å jeg *nikke*

4 Comments:

At 11:31 p.m., Anonymous Anonym said...

Stilige sitteunderlag. Syr du sammen før du tover eller..?

 
At 9:57 a.m., Blogger Marit said...

jeg syr sammen etter toving. kjedelig og laaaangdryg jobb, men det blir fint til slutt ;)

 
At 5:07 p.m., Anonymous Anonym said...

De sitteunderlagene var tøffe.. litt annnerledes. Min datter driver også med fingerhekling om dagen, skal jammen sette henne sving med et ullgang:-)

Hilsen Siw
http://home.broadpark.no/~shanse-4/garnrosa_side.htm

 
At 7:43 p.m., Blogger TONE LILENG said...

Hvordan tover du? Putter du nøstet i vaskemaskinen som det er? Jeg skulle gjerne ha gjort mer håndarbeid, men som deg er dagene fulle ;) Men litt fingerhekling kan jeg sikkert få til - og kanskje får jeg også hjelp av min 5 åring :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!