søndag, juli 09, 2006

Jeg er forelska.....

Jeg er forelska...
Falt for et nyyyydelig mønster på tunika til så jenter.*sukk*
Det måtte strikkes øyeblikkelig, og her er resultatet.
Farger har modellen valgt selv, og det ble jo ganske så bra.
Mangler kun silkebånd nå, så er den klar til skolestart.
Blir nok en tur på butikken de nærmeste dagene ja...*nikke*
Var heldigvis så fornuftig at jeg kjøpte garn til flere når jeg først kjøpte, så nå vet jeg hvordan ferien skal tilbringes*le*
Et dårlig bilde tatt i kveldsmørket.
Og et lite detaljbilde av borden.

6 Comments:

At 10:07 p.m., Anonymous Anonym said...

Knallfin!
Og søt modell!!

 
At 11:25 p.m., Anonymous Anonym said...

Wow, det var raskt levert...
Kjempefin ble det også.

 
At 12:16 a.m., Anonymous Anonym said...

Veldig flott, spreke, fine farger. Og den søte modellen er fornøyd ser jeg!

 
At 6:19 a.m., Blogger Cruzidull said...

Kjempefin!
Den Jan'en skulle ha funnets i voksenstørrelse og.
Heldig er hun, datteren din!

 
At 11:21 a.m., Anonymous Anonym said...

Flott topp, og søt jente.Ser ut som modellen er fornøyd med den.

 
At 1:03 a.m., Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!