tirsdag, juli 04, 2006

på handletur...

I dag har jeg vært på shopping.
Hadde med meg de to minste og dro på tur.
Og selvfølgelig endte jeg opp med masse garn *fnis*
Kjøpte meg et par t- skorter også for å ha noe og vise frem til mannen når han kommer hjem. Men sjekk ut kommodeskuffa mi da...
Nå er det bare og håpe at de to søte små ikke sladrer *hehe*
Har nemlig fått tak i meg mønster på tunika til småjenter. Den MÅÅÅÅÅ
strikkes straks. Alt annet er lagt på vent inntil videre.
Skal tro om jeg klarer og tolke det engelske mønsteret *svette*
Ellers, så har jeg vært litt produktiv i det siste, selv om det har vært dårlig med oppdateringer på bloggen.
Tre ferdige vinvesker. Den grønne er på vei til Harøy .
Så har jeg strikket et pannebånd til minstemann, helt etter hans eget ønske.
Dette blir nok flittig brukt når vinteren kommer....
Ellers så holder jeg på å strikke et troll. Men det er lagt på vent inntil videre*hihi*
Tilbake til den engelske oppskriften......*sukk*

2 Comments:

At 8:46 p.m., Anonymous Anonym said...

Så mye lekkert garn. Ønsker deg god helg.

 
At 1:03 a.m., Anonymous Anonym said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!