fredag, juli 28, 2006

Rosa elefanter og litt til...

Nå har jeg hatt en hel dag med håndarbeid. Værtfall nesten.
Har endelig fått begynt å ferdigstille smekkene jeg startet på da jeg gikk ut i ferie.
Ideen fikk jeg for lenge siden på en engelsk blogg, som jeg aldri fant igjen. Så da var det bare å ta i bruk hodet *fnis*
Sånn ser de ut:
Det er trykk-knapp nederst på snabelen fordi det er tenkt til og sette fast smokken der. Praktisk, så vet man hvor den er :)
Her er noen flere.
Som dere ser er ikke alle ferdig enda...*sukk*
Ble dårligere og dårligere bilder jo lenger på kveld (les natta) det led.
Ellers så holder jeg på og strikke et flower basket shawl jeg også.
Klarte ikke og stå imot fristelsen fra hobbyboden lenger.
Nå går det så det suser...*fnise*
Ja da, du ser rett... jeg strikker opp igjen tråden fra forrige forsøk.
Ble litt feil her og der....*grr*
Vanskelig og ta detaljbilde, men jeg prøvde ;)

adopt your own virtual pet!