tirsdag, september 12, 2006

Stæsj...

Nå er det lenge siden jeg har laget smykker, men nå har jeg fått dilla igjen. Bare så synd det er langt mellom perlebutikkene her hvor jeg bor.
Det er en god stund siden jeg kjøpte ferskvannsperler og magnetperler, og nå har jeg endelig fått prøvd begge deler.
Det vises ikke så veldig godt på bildet, men her er det magnetperler, rosa ferskvannsperler og rosa/lilla fasetterte glassperler.
Her har jeg brukt streng og en stor foliert glassperle.Syntes det ble en stilig effekt. Langt kjede på dette.
En brosje i samme teknikk som ovenfor, men med små glassperler.
Her tar jeg med et som jeg lagde for en stund siden. Sett med ring og smykke.
Alle disse smykkene er til salgs.
Ta kontakt hvis du finner noe du liker.
*
Ellers så har jeg strikka litt nytt også, men det meste er julegaver og vil ikke bli lagt ut enda *fnise*
Vet nemlig om mange som er inne her og ser seg om *nemlig*
Men skjerfet og lua jeg strikka til meg selv kan dere få se.....
Så litt morsk ut på det bilde da men.....
Nå er jeg værtfall godt rusta til vinters! Håper det blir leeeeeenge til.....

3 Comments:

At 12:40 a.m., Anonymous Anonym said...

Falt helt pladask for hjertene dine her!!!

 
At 11:50 p.m., Anonymous Anonym said...

Nydelige smykker. Likte godt det grønne, men så er grønt min absolutte favorittfarge

 
At 8:42 a.m., Anonymous Anonym said...

Kjempelekre smykker.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!