søndag, september 10, 2006

linke-nytt.....

I dag tenkte jeg og linke litt til noen av mine venner.
Først ut blir Rachel og Thomas som har reist på jordomsegling.
Her er Rachel
Den 18 august la de avgårde på sitt livs eventyr.
Missunnelig jeg? *grønn i trynet*
Måtte det komme masse penger på min vei, så jeg kan reise og besøke dem!!!!!
Det ble en litt annerledes start enn det de hadde tenkt. Været viste seg ikke fra sin beste side, så de måtte legge om reiseruten bitte litt. Men de er i gang. Du kan besøke hjemmesiden deres ved å trykke på linken til høyre: Vision1
Så vil jeg si noen ord om min venninne Tove.
Hun driver Galleri 2V i Volda.
Så hvis du leter etter den perfekte gave, eller bare har lyst til og pynte opp litt hjemme, anbefaler jeg en tur i galleriet hennes. Der finner du masse fine bilder.
Hun holder også malekurs både for store og små.
Her er et bilde jeg har kjøpt av Tove
Vil du besøke hjemmesiden hennes finner du linken
til høyre: Galleri 2V
Så sist men ikke minst vil jeg fortelle litt om Gunn og hennes nyoppstartede firma, Butterfly Inspirations, som hun driver sammen med datteren Mette.
De tilbyr kurs i personlig utvikling, Synchrotize , aurafotografering, kanaliseringer og mer.
Vil du besøke Gunn på henes hjemmeside, se i menyen til høyre: Butterfly Inspirations

adopt your own virtual pet!