mandag, oktober 16, 2006

Familiefeiring og familiebilder


I helga har jeg vært hjemme i trøndelag for og feire mine foreldre og deres 130 år!!!
Det ble litt av en fest.
I den forbindelse, hadde vi barna en liten overaskelse på lur.
Vi hadde nemlig avtalt med en fotograf at vi skulle ta familiebilder ute, noe vi har hatt lyst til og gjøre lenge.
Så etter masse planlegging kom dagen endelig. Været viste seg fra en av sine bedre sider og alt så ut til å gå etter planen.
Men det var før SAS begynte og blande seg.
Broren min måtte nemlig reise med fly for og komme hjem tidsnok, og det ble selvfølgelig store forsinkelser.
Men min søster og jeg ordnet oss med en backup-plan og kledde på oss finstasen og satt og venta.Mamma og pappa ble informert om hva som skulle skje. Litt forundret over hva vi nå hadde funnet på gikk de og skifta, og etter litt stod fotografen på døra.
Men fortsatt mangla storebror....
Vi gikk alikevel ned til vannet for og se på forholdene, men vi var redde for at vi ikke rakk det pga lysforholdene.
Men plutselig så vi en stor bil kom kjørende og det var vår bror som kom lavtflyvende. Etter et lite skift var han på plass og vi kunne foreviges *nikke*
og her er resultatet:

Vi kalte bildet "Gunnar, sjå ælgen!" og stilte det ut på gavebordet.
Vi fikk masse flotte kommentarer på bildet, men den artigste må være fra tante. Hun mente søstra mi burde peke på bror og si " sjå`n Jesus!" for det ser ut som bror står på vannet *flire*

1 Comments:

At 8:09 a.m., Blogger toneab said...

Så fin dere var i Kystdrakter! Artigt bilde!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!