søndag, november 12, 2006

Litt juleforbredelser og litt anna

I dag har jeg malt litt.
Jeg elsker og leke med farger, og det hander at det kommer noe ut av det også *fnise*
Her ser du litt av det jeg har malt i dag:
Det er ikke så lett og ta bilde av malerier, men dere ser det dere ser.
Dette bilde fikk sånne glade farger. Blir glad av å se på det.
Eller så har jeg malt på litt annet også.
Jeg har fått utført en ide jeg har hatt i åresvis faktisk.
Ja, så var det det å ta bilder på denne årstiden da. Dålig med dagslys.
Men som dere sikker skjønner har jeg laget en juletrekule til hver av oss.
Skal bli koseli og se disse henge på treet i jula *nikke*
Ellers så holder jeg på med et storprosjekt. Vil ikke si hva det er enda, men dere kan få smugtitte...
Fortsettelse følger.....

2 Comments:

At 10:53 p.m., Blogger Lena said...

Så flotte bilder, det med hjerter på var bare helt utrolig flott! Så flink du er:-)

 
At 3:22 p.m., Anonymous Anonym said...

Så flotte malerier du har laget!!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!