fredag, desember 01, 2006

1. Desember


Tenk at det er 1. Desember alt!!!
Har jaggu gått fort de siste dagene. Har fått hengt opp julestjerna og fått lys i den sjuarma lysestaken i vinduet. Julekjøkkenet er nesten i boks (litt forsinket fordi vi nettopp har bytta kjøkkenvindu, og det mangler 1. strøk maling) og neeeesten alle de 72 pakkene på julekalenderne er i boks!!!
Jeg er med andre ord litt seint ute i år enn jeg bruker.....
Har ikke så mye og vise fram nå i førjulstida, men et lite smykke har vi alltids fått tid til *nikke*

Dette hadde jeg tenkt og beholde selv.....

Og så vil jeg benytte annledningen til og takkew de som har sendt oss servietter.

Tuuuusen takk altså, dette var midt i blinken!!!!

Og til slutt et stemningsbilde for kvelden.

Ønsker mine lesere en kjempefin advent!!!

1 Comments:

At 11:31 a.m., Blogger Brit-Elin said...

God advent til deg også! Vi har like adventstjerner ser jeg! ryggen blir sakte men sikkert bedre..gleder meg til å begynne på jobb igjen på mandag :) du lager mye fint :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!