fredag, januar 12, 2007

Ferdig......

Har visst blitt dårlig med oppdateringer på bloggen min dette året, det må jeg se til og forandre på! *fnis*
Jeg er ferdig, glad og stolt, med denne toppen som jeg strikka til meg selv. Mitt første store prosjekt på leeeeeenge. I hvert fall som er strikka etter mønster *hihi*

Prøvde å ta den med ut for å få litt bedre lys, men nei.... Gleder meg til lysere tider.

Den ble ikke helt sånn som jeg hadde tenkt, er litt uvant med slike puff ermer. Vurderer om jeg skal ta dem av, slik at det blir en ermeløs topp, men har lovet meg selv at jeg skal bruke den minst en gang før jeg bestemmer meg.

  • Mønster: konfekt fra dalegarn
  • Garn: Hauk (husker ikke hvor mye
  • Pinne: nr 4

5 Comments:

At 3:10 p.m., Anonymous Anonym said...

WOW! Den var rålekker! *applaus*

 
At 3:24 p.m., Anonymous Anonym said...

Fytti katta for en stilig topp, du må love å IKKE ta av ermene!! Den var nydelig, rett og slett:-)
God helg!

 
At 4:41 p.m., Anonymous Anonym said...

Knallstilig topp!!

Ha ei fin helg!

 
At 12:09 p.m., Anonymous Anonym said...

Kjempeflott topp!!! Så flink du er!

 
At 9:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Den toppen var kjempefin, skikkelig stiilig

Masse fint på bloggen din, du er jammen flink.

Du har også nå blitt tagget...
du kan gå inn på min blogg for å finne ut mere om utfordingen...

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!