torsdag, mars 15, 2007

Datamaskintrøbbel

Så var datamaskina hjemme på besøk en tur igjen da. Selvfølgelig var det noe som ikke virka denne gangen også*grrrr*
Vurderer seriøst og kjøpe meg en laptop, som bare er MIN!
Men, når maskina først er i hus så må jeg jo bare oppdatere bloggen min litt.
*
Først må jeg vise frem februarbidraget i fargealongen på Hobbyboden.
Ja jeg vet det er mars nå men.......
Jeg kan forsikre deg om at det var ferdig lenge før mars så dagens lys...

Et flower basket shawl, strikket i det nyyydelige Evilla kunstgarn.

Her er et detaljbilde.
*
Har også strikka noen pulsvarmere.
Disse er strikka i havskum, et mønster jeg liker veldig godt.

Prøvde og ta et detaljbilder her også, men det var ikke lett.
*
Så har minstemann fått seg ny lue. Han fant noe garn som var "kjempestilig", så da måtte jeg fram med pinnene.

En fornøyd eier.


Sånn ser lua ut.
*
Nå er det så lenge siden jeg har blogga at jeg husker nesten ikke hva jeg har laget siden sist. Men noen smykker har det blitt.

Her er en litt annen variant av et smykke jeg har laget før.

Med øredobber denne gangen.

Enkelt sett med lilla perler.
*
Ja det var visst det jeg kom på for denne gang.
Satser på hyppigere blogg oppdatreringer i tiden fremover.

adopt your own virtual pet!