torsdag, februar 22, 2007

datamaskina på service....

Lurer dere på om det fortsatt er liv i meg?
Det er det altså, men datamaskina mi er det værre med.
En morgen jeg våkna var den DØD. Ikke vet jeg om det var regningsbunken jeg trykkte gjennom kvelden før, eller om det var lyn som tok den, DØD er den hverfall.
Og inn på service bar det, de kunne fortelle at stømforsyninga var gått, og de var nødt til og bestille ny. Greit det, jeg venter så tålmodig *fnis*
Etter 14 dager!!!! forteller de meg at hovedkortet har gått det også og at de må sende den inn til leverandøren. Og der er den visst enda.
Ikke vet jeg om de fant masse spennende strikkeoppskrifter eller noe annet spennende der, for de vil visst ikke returnere den....
Nå har jeg vær uten på i snart en måned, og har maaaasssse jeg vil oppdatere bloggen min med. *grrrrr*
*
Jaja, det er vel bare og vente litt til og se om den dukker opp snart.
Og da skal bloggen min få litt av en oppdatering. Imens får jeg bare glede meg over all den ekstra tiden jeg får tilgjengelig, som jeg før brukte på datan. Kanskje kommer det noe konstruktivt ut av det???
*
Akkurat nå er jeg hjemme fra jobb på andre dagen og pleier forkjølelsen min. Ubeleilig som alltid.
Men jeg måååååååå bli frisk til helga for da skal det skje så masse.
Da skal jeg til Ålesund på Alternativmessa. Det gleder jeg meg veldig til.
*
Kommer sterkere tilbake siden, med oppdateringer om litt av hvert.

adopt your own virtual pet!