søndag, mars 04, 2007

I helga har jeg pc`n min hjemme på lån.
Nesten så jeg tror den har flytta for godt.
Fikk den igjen etter nesten 1 mnd på service, og da var den atpåtil kræsja!!!
Men jeg får hvertfall brukt den litt, nå i helga. Må bare huske på å skru den på i god tid, for den slår seg av etter fem minutter.
Men slår jeg den på igjen med en gang etterpå, går det bra.
Så nå fant jeg ut at jeg måtte blogge når jeg har sjangsen.
*
Aller først må jeg vise dere hvor fint vi hadde det når isen lå så fint her nede på vatnet rett nedom huset vårt.
Men nyinnkjøpte skøyter kosa vi oss kongelig.



Amalie hadde virkelig dreisen på skøytene.



Full fart med en gang.


Mor var god å støtte seg til, når en var i startgropa.

Jeg trivdes egentlig best på sidelinja, men måtte prøve litt alikevell.
Likte meg best etter mørkets frembrudd*fnis*
Noen som vet hva dette er?

Et hint: En form for svanemerking *fnise*
Det er faktisk merke etter hvor svanene har ligget når vannet frøs til is.

Sparken ble trimma godt på isen.Kjempekjekk å ha å sitte på, når en skal snøre på seg skøyter.Og ikke minst kjekk og sitte på når pappa sparker *hihi*

Kjekke sparkunger!



Nam nam, godt med varme ostesmørbrød på isen.

Vi spiste likegodt middag på isen vi.
Bare så synd at det er kun noen få dager i året vi kan forbedre skøytekunnskapene våre!!!!!
*
Så må jeg vise frem den flotte pakken jeg fikk fra min hemmelige februar venn
Tuuuusen takk skal du ha Venn!
*
Så må jeg vise frem det nyyyyyydelige garnet jeg kjøpte med Miann.



Sjekk de fantastiske fargene.....
Det varte ikke lenge før jeg hadde forvandla de nøstene til....
Ta da....



En hals og pulsvarmere til meg selv.

Pulsvarmerne har jeg faktisk brukt masse allerede.

Kjøpte mer flott garn hos miann jeg.


Måtte jo prøve det mye omtalte Evilla kunstgarnet.
Nyyyydelige fargekombinasjoner.
Det blå er allerede strikket opp, men jeg har ikke rukket og tatt bilde av det enda, så det får jeg vise frem neste gang.
Men jeg kan røpe at det ble brukt til Februarfargen.

2 Comments:

At 10:07 a.m., Anonymous Anonym said...

så mange fine bilder du har lagt ut. Lenge siden jeg har gått på skøyter...men det så morsomt ut.....
Masse fint garn har du også kjøpt...gleder meg til å se mer av alt det fine du lager.
Ha en fin dag

 
At 6:03 p.m., Blogger Beate said...

Ser ut for at dokker har hatt en super dag ute på isen :) Skjønna godt at du har strikka til dæ sjøl av NORO-garnet. Nydelig hals og pulsvanta!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!