søndag, mars 18, 2007

Baby bib o`love....

Denne helga har jeg vært sterkt inspirert av denne boken. Nå er det så mange som har fått baby, eller skal ha baby, at jeg har gått helt i babymodus.
Kjenner bare det rasler i eggstokkene *fnis*
Heldigvis går det an å låne….

*
Her er resultatet av helgas arbeid.

Tre søte små smekker med stitchery.
Litt tidkrevende disse små broderiene da, men selve smekka er gjort på 1-2-3.

Noen detaljer

Knappen bak.


  • Garn: Tuva (et nøste nok til to smekker)

  • Pinnestørrelse: 3,5

  • Tid: Knappe 2 timer på hver

  • Stitchery: 1 time på hver
    *
    Og til slutt et uferdig prosjekt.

Strikka til en liten huleboer.
Kan ikke røpe hva det er i tilfelle mottakerens mor stikker innom her.
Som dere ser gjenstår monteringa, og det blir nok ikke gjort de første dagene heller.
Jeg er nemlig ikke sikker på om jeg traff rett farge…*hihi *

2 Comments:

At 6:43 p.m., Blogger Strikkeglede said...

Herlig! Har strikket akkurat det samme som deg tidligere:) Mason-dixon boken er en fantastisk inspirasjon. Håper mottakerene blir fornøyde!

 
At 7:57 p.m., Anonymous Anonym said...

Så fine de er. Jeg har nesten litt lyst... Det rasler ikke eggstokkene her, men lyst-til-å-bli-bestemor-hormonene løper løpsk!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!