onsdag, juni 27, 2007

Litt av hvert

Lenge siden jeg har oppdatert nå så i dag blir det en liten oppsamling.
Har strikket enda en garnkurv fra garnmysteriet.
Var så fornøyd med den første jeg strikka, at jeg bare måtte strikke en til.


En stund siden den siste ble ferdig, har bare ikke rukket og lagt den ut før.
Jeg har strikket den litt lavere enn den andre, men det var planlagt.

*

Så har jeg vært på loppemarked.

Jeg synes det er kjempespennende og gå og se hva jeg kan finne. Ofte dukker det opp små skatter som får bli med meg hjem.


Denne søte lille saken i pressglass var bare så sjarmerende.
Den fikk bli med meg hjem denne gangen, og nå står den på kjøkkenbenken min med zalo i, på en av mine strikka kopptuer.

*
I kveld har jeg lekt meg litt med symaskina igjen.
Tror jammen meg vi kan bli riktig så gode venner etter hvert.
Har ønska meg nye pynteputer til den nye sofan min, men har ikke funnet noen jeg liker.
Da blir løsningen og sy noen selv.

Ja, jeg vet det var et elendig bilde, men det er ikke verdens beste lys rundt midnatt.
Jeg har sydd to slike puter, og er ganske fornøyd med dem.
Er ikke engelen nyyyydelig?

6 Comments:

At 11:54 p.m., Anonymous Anonym said...

Strikkekurven din ble riktig fin den! Jeg hadde også planer om en til, men ....
Tiden vil vise.
Puta di var jo rå-lekker!!!
Jeg er mildt sagt voldsomt begeistret for engler, så denne hadde gått "rett hjem" hos meg ja. Har du printa ut bildet på noe vis eller finnes det stoff som er sån?? *hyper*
Ha en englevakker sommernatt!

 
At 10:10 a.m., Blogger Fru Dart said...

Er så morro å gå på loppemarked. Spesielt når du finner sånne søte små skatter ;-) Puten var nydelig. Må skynde meg å krysse vekk siden din før jentungen ser den. Hihihi. Ha en fortsatt super sommer. Klem Alice.

 
At 11:48 p.m., Blogger madebyjulia said...

guri så flott pute:)
masse flott på bloggen din, kommer garantert innom igjen:)
ha en fin sommer.

 
At 11:55 a.m., Anonymous Anonym said...

Takk for hilsen i bloggen min.
Så nydelig pute du har syd.
Og korgene dine var flotte og fargerike .
Ha en strålende helg.

 
At 1:44 p.m., Anonymous Anonym said...

Flotte strikkekurver og nydelig pute. Så flink du er *nikker* Ønske deg en fortsatt fin sommer =0)

 
At 11:47 p.m., Anonymous Anonym said...

Ja, skjønner godt at du ville strikke en til for de ble flotte! Og hvem har vel plass til strikketøyet sitt i bare én;-)??

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!