lørdag, mai 26, 2007

Jeg har sydd!!!!!!

Jeg har sydd!!!
Endelig har jeg våget og tatt spranget.
Og jeg er riktig så fornøyd med resultatet *nikke*
Ei veske til meg selv, helt etter eget hode.
Finnes garantert ikke maken.


Her ser du en liten detalj fra innsiden.Lomme i foret.

Og symaskina mi har garantert ikke sett et glidelås før.

Ser du mamma, jeg fikk det til *glise*

Som dere ser på tidspunktet for denne oppdateringa, så brukte jeg riktig nok noen timer av nattesøvnen på denne, men det var absolutt verdt det.
Også litt tråd da *fnis*

Uten min snille nabo hadde nok ikke denne veska blitt til. For hadde jeg hvit tråd da jeg satte meg ned for og sy da? Nei da.... Så da var det bare og stikke en tur opp til naboen og spørre pent. *hihi*

Her er vidunderet som jeg prøver og bli venner med.
Denne fikk jeg av mamma og pappa i julegave i 1998.
Da var mamma sikkert lei av og sy gardiner til meg hver gang jeg flytta. *fnis*
Jaja mamma, tok meg bare 9 år å tørre og prøve og sy noe annet en rette sømmer.

6 Comments:

At 5:38 a.m., Blogger Fidus said...

Så flott veske !! Hører symaskinen roper for å bli hørt her i heimen og... ha en flott pinse, mareritt!

 
At 6:34 a.m., Anonymous Anonym said...

Det ble en flott veske!!!
Jeg har akkurat likens symaskin som du har, og jeg som trodde at jeg var den eneste i verden med en sånn maskin.
Jeg har hatt masse problemer med min, men når jeg konsekvent bruker syntetisk tråd så fungerer den helt utmerket. Bommullstråd setter seg i trådspenningen hos meg og gjør at undertråden knuter seg.

 
At 6:46 a.m., Anonymous Anonym said...

ÅÅ så fin veska ble. Skal si at du har fått dette godt til.
Ha en super pinse

 
At 3:46 p.m., Anonymous Anonym said...

Rigtig fin taske du har fået syet, bare gå i gang med ar sy mere, du kan jo godt.

 
At 8:30 a.m., Blogger Cloudberry said...

Nydelig veske :)

 
At 10:26 p.m., Blogger frksnupp said...

Å næmmen for en nydelig veske. Barokt preg over den, altså =)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!