mandag, mai 21, 2007

Rundthekla tunika

Endelig fikk jeg lagt ut bilde av snuppa mi i den nye tunikaen sin.
Er hun ikke nyyyydeli *smelt*



Denne har hun venta lenge på.

Se så stilig den er bak.

Mønster: Sto i Allers for en stund tilbake

(men litt forandringer må jo til *fnis*)

Heklekrok: nr 3 tror jeg det var

Garn: Tuva (kanskje ikke det beste valget,

men jeg er fornøyd).

minst 10 nøster.

Denne hadde nok ikke blitt ferdig hadde det ikke vært for Snuppeline, som var så snill og sendte mer garn til meg, helt fra Tynset. Tusen tusen takk til deg.

Håper du har fått pakke i posten som takk for hjelpa.

6 Comments:

At 1:21 p.m., Blogger Fru Dart said...

Innom i full fart for å si at den tunikaen var kjempelekker. Nå må jeg få lukket dette vinduet før jentungen ser den. Hi hi

 
At 1:14 p.m., Anonymous Anonym said...

Så utrolig fin ded tunikaen ble...kjempe heldig jenta di da så har en så flink mamma :-)

 
At 12:36 p.m., Anonymous Anonym said...

Godt at garnet kom vel frem.Tunikaen ble rålekker.

 
At 6:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Kjempelekker tunika - midt i blinken for unge jenter!

 
At 5:42 p.m., Anonymous Anonym said...

Jeg har sett denne tunikaen, jeg også. Men for tiden går det bare i strikking, strikking og strikking. Har liksom lagt heklenålen på hylla, jeg.
Men flott var den, du har vært flink.

 
At 10:05 p.m., Anonymous Anonym said...

Å så nydelig Tunika du har laget!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!