søndag, juni 03, 2007

Garnmysteriet del 3 og 4....

Ja er fortsettelsen på garnmysteriet *nikke*

Del tre besto av og strikkeca 34 cm rett opp.

Selvfølgelig glemte jeg og ta bilder underveis. Ble litt småivrig oppi det hele *fnise*

Men nå skal dere endelig på se resultatet.

Ta daaaa......

En garnkurv *glise*
Skikkelig stilig synes jeg den ble.
Tusen takk til Liv Toril som organisterte det hele. *Applaus*
Venter spent på neste mysterium jeg, for dette var gøy.
* Mønster: Garnmysteret til Liv Toril.
* Pinner: Nr 7, (det var det jag hadde for hånden)
Garn: Dobbelt østlandsgarn
Tror nesten jeg må strikke en til.......

27 Comments:

At 11:10 p.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer med strikkekurven, og ja denne ble virkelig flott. Skjønner godt at du er i gang med nummer 2.

 
At 8:10 a.m., Anonymous Anonym said...

Den ble nydelig.Ønsker deg en fin uke.

 
At 4:51 p.m., Blogger Frk.Badegakk said...

Den ble tøøøøøff!=D

 
At 7:19 p.m., Anonymous Anonym said...

Skikkelig stilig ble den!!

 
At 7:20 p.m., Blogger Fidus said...

Så fin den ble !! Det gjorde seg med litt pynt !! Jeg ble aldri ferdig, men jeg har jo garn og oppskrift, så kanskje... må bare strikke clapotis først og kanskje noe mer...

 
At 7:44 p.m., Anonymous Anonym said...

Skikkelig fine farger på garnmysteriet ditt!! Angrer på at jeg ikke var med på det :(
Og tunikanen til datteren er kjempefin, ja jenta også!

 
At 7:45 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei Marit! Takk for sist ;o)
Garnmysteriet ble til en fin garnkurv hos deg :o)
Flott å se bilder fra treffet vårt...17.mai også ;o)
Klem,
U9

 
At 7:56 p.m., Anonymous Anonym said...

Den garnkurven ble kjempeflott

 
At 9:25 p.m., Anonymous Anonym said...

Det var skikkelige glafarga du har brukt på kurven din. Min ble litt fiasko så må strikke en ny en itt utpå høsten.

 
At 10:16 p.m., Anonymous Anonym said...

Den ble skikkelig stilig. Flotte farger.
Jeg angrer sånn på at jeg ikke meldte meg på. Alle har jo laget så flotte garnkurver.
Ha en fin uke.

 
At 10:28 p.m., Anonymous Anonym said...

Så flott veska di ble. Det var lurt og dekorativt med de blomstene, og fargene likte jeg godt - de er jo "mine"! *fnise*

 
At 10:33 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisan..

Garnmysteriet var kjempegøy, herlige farger på strikkekurven din, og så fin den ble med heklet blomst..

Ønsker deg en fortsatt fin og kreativ uke.

 
At 10:36 p.m., Anonymous Anonym said...

Hei på deg. Vovv så fin den garnkurven ble. Helt etter min smak... super. Ha en fin uke

 
At 10:42 p.m., Anonymous Anonym said...

Gøy med mysterier, ikke sant? Kurven din ble flott, blomster-pynten var jo prikken over i'en:-)

 
At 10:51 p.m., Anonymous Anonym said...

Så flott garnkurven ble!
Jeg er også ferdig med min, - bare bildet som mangler... *fnis*
Og veska di lenger ned her er jeg skikkelig imponert over! Nydelig stoff, - hvor har du fått tak i det mon tro?
Ha en strålende solskinnsuke!

 
At 11:30 p.m., Anonymous Anonym said...

Den "garnkurven" ble bærre lekker.Nydelige farger.

 
At 7:41 a.m., Blogger Fru Dart said...

Kurven din ble rålekker. River meg selv i håret for at jeg ikke fikk med meg dette garnmysteriet. Men skal bli med på neste. Ha en super uke. *klem*

 
At 7:46 a.m., Anonymous Anonym said...

Lekker!!

 
At 8:17 a.m., Anonymous Anonym said...

Den garnkurven ble rålekker! Angrer så på at jeg ikke ble med på garnmysteriet jeg også :-(
Ha en fin dag!

 
At 8:45 a.m., Blogger -Anette- said...

Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

 
At 8:48 a.m., Blogger -Anette- said...

Denne blei kjempe fin. Herlige fargar du har valgt=)

 
At 9:45 a.m., Anonymous Anonym said...

Så kul garnkurven din ble!
Jeg var ikke med og strikket, men jeg fulgte spent med på alle mysteriene rundt omkring. Det var ikke så lett å forstå hva det skulle bli nei...

 
At 12:19 p.m., Anonymous Anonym said...

Så fin garnkurven din ble. Høres gøy ut med garnmysteriet. Ha en fin dag videre! .)

 
At 10:02 p.m., Anonymous Anonym said...

Så glotte garger du har brukt på mysteriet! Det gjorde deg med blomsten!

 
At 5:59 p.m., Anonymous Anonym said...

Knalltøff garnkurv med artig blomsterdetalj :) Jeg angrer nesten på at jeg ikke ble med på dette... men enkelte i heimen mener jeg har mange nok prosjekter...
God helg til deg!!

 
At 11:52 p.m., Anonymous Anonym said...

Så fine fargar du har nytta på din garnkurv. Og så flott den stod.
Min får eg ikkje stive "veggar" på, endå den har blitt vaske tre gonger på 60 grader.
Men katten tykjer den er ypperlig til å sove i uansett. *fnise*

Ha ein fin søndag. :)

 
At 7:35 a.m., Anonymous Anonym said...

Den var virkelig flott. De fargene du har brukt var utrolig flotte sammen. Helt i min smak ja. kos deg med garnkurven og ha en super sommer :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!