søndag, august 12, 2007

Rocking Girl Blogger

Jeg har blitt nominert!


For en ære!
Den som har nominert meg er snille FruDart
Når man blir nominert skal man selv trekke frem 5 blogger som man synes fortjener litt ekstra oppmerksomhet.
Dette blir ikke lett, men her kommer 5 blogger som jeg har valgt:
Vision1: Et vennepar som segler det gode liv i Carribien
Rachel har riktig nok ikke reist ned med lille Nikolai enda, men det er ikke mange dagene til
Virtuella: Denne bloggen var en av de første jeg begynte og lese da jeg fant bloggens verden.
Sterk og morsom dame som deler hverdagslivets gleder og sorger.
Mye fint lager hun også.
ToneM: Trønderdame som meg. Koselig blogg med masse inspirasjon.
BenteB: Kjempeflink dame med en kjempefin blogg. Bente er superflink til og finne flotte oppskrifter, og til og inspirere andre hobbydamer.
Hildes hekli-strikkeri-hurra!: Enda en av de første bloggene jeg oppdaget. Masse inspirasjon her, og flotte bilder

2 Comments:

At 9:16 p.m., Blogger Hilde C. said...

Tusen takk, det setter jeg stor pris på :-)

 
At 1:37 p.m., Anonymous Anonym said...

Gratulerer med nominasjonen, og takk for hilsen i bloggen! :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!