søndag, august 05, 2007

Symaskin og litt annet...

Da vi var på ferie lette jeg i alle byer vi var innom etter symaskin.
Jeg kan nevne Trondheim, Åre, Østersund, Sveg, Borlànge, Falun, Ørebro, Karlstad, Eidsvoll, Hamar og Lillehammer.Ikke en eneste hadde maskin til meg.
Men, noe har jeg lært på turen.
* I alle store byer i Sverige har de symaskinforetninger
* Alle symaskinforetninger ligger like ved/ i nærheten av et turistkontor.
* Alle symaskinforetninger i sverige har stengt i Juli.....
* I Norge er det mye bedre service
* Og i sverrige er det mye billigere med stoffer og tilbehør...


Jaja, så sitter jeg her og venter på min nye symaskin som skal komme i posten da.


Men hos søta bror måtte jeg jo handle litt stoff og stæsj, dermed får min gamle symaskin duge enn så lenge.



Disse har jeg fått sydd sammen. Og noe hemmelig til en som har stooor dag snart.(tørr ikke legge det ut her i tilfelle han kikker innom)

Og da vi var på tur, kjøpte vi den nye landeplagen til barna.

Crocs!

Og selvfølgelig ville de kjøpe duppeditter og dingsebomser for og pynte den med, men jeg hadde en annen plan.



Garantert ingen som har maken!!!

5 Comments:

At 3:01 a.m., Blogger Margrethe said...

Så flotte sminkeposer. Er det AnnaKa-mønster? Jeg har funnet et kjempefint stoff til guttene dine blant annet, så i enden av uken kan du glede deg over det :) Jeg har blogget fiskene dine nå, tenkte strikke noen hvite til uken, så jeg håper jeg får dem like :)

 
At 9:37 a.m., Anonymous Anonym said...

Kjempe fine sminkepunger du har sydd. Holder på å psyke meg opp til å sy litt eg også, men har fortsatt vegring.... Må vel snart komme over det og prøve å bli venn med maskina :) Ha ei knall fin veke, det ser ut som at sola har tenkt å besøke oss på Sunnmøre :)

 
At 9:47 a.m., Blogger Fru Dart said...

De sminkepungene er kjempefine. Har ei søster sm gjerne vil sy slike. Hvor har du kjøpt mønsteret?
Stilige crocs da. Gøy med noe som ikke alle andre har.

 
At 5:58 p.m., Anonymous Anonym said...

Åh ja at undvære symaskine er slemt, min er i brug hver dag, rigtig fin sminkepunge du har lavet og fint med navn på børnenes crocs.

 
At 10:58 p.m., Blogger Fru Dart said...

Pssst. Ta en tur inn på bloggen min. Du er nominert ;-)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!