lørdag, august 18, 2007

Loppis....

I dag har vi vært på loppemarked. Det er alltid gøy.
Var på jakt etter litt forskjellig, men denne gangen sto Norgesglass høyt på ønskelista.
Og Norgesglass hadde de flere av, til 100 kr stk!
Så jeg kjøpte ikke et eneste et.
Etterpå kjørte vi ned til svigerforeldrene mine og gjett hva jeg fikk der...
En hel kasse men glass!!!
17 glass i flere størrelser var det. Og noen ekstra lokk.
Her er alle størrelsene som var der. Noen med syltestrikk også.
Helt perfekt.
Når jeg tenker meg om, så hadde de en stol på loppemarkedet jeg kunne tenkt meg...
Kansje det blir en tur i morgen også....?

1 Comments:

At 10:34 p.m., Anonymous Anonym said...

100 kr stykk for Norgesglass? Det var jo bare utrolig overpriset. Greit at de skal ha penger i kassen, men det få da være måte på å flå folk. Godt at svigissene kunne hjlepe deg da.

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!