lørdag, august 25, 2007

hobbykrok og litt til....

Nå her jeg endelig tatt meg tid til og lage meg en midlertidig hobbykrok.
Trangt om plassen er det, men den er min, og bare min!
Her kan jeg gå i fra et syprosjekt uten og være redd for at noen " bare skulle se på"....
Og her ser dere hvorfor jeg var på jakt etter norgesglass....
Det står flere av dem oppe på hylla under taket.
Og her er det nye vidunderet. Vi holder på og bli riktig så gode venner *smile*
Og har skal du få se va vi to greide sammen sist helg.
Tvillingvesker.
De har fått fast bunn, slik at de holder godt på fasongen.
Snerten strikketøyveske dette her, men kan selvfølgelig brukes til andre ting...
Her er det kanskje lettere og se fasongen....
Og et lite detaljbilde fra den brune veska, den har nemlig fått bord rundt kanten.

2 Comments:

At 6:32 p.m., Anonymous Anonym said...

Heldige du som har fått deg egen hobbykrok, veldig misunnelig!!!
Fine vesker du har laget.

Hilsen Wenche

 
At 7:01 a.m., Blogger merete said...

Godt med eget sted og hyggelig at du og nymaskinen er så gode venner at supre vesker blir til!
God helg!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!