tirsdag, august 26, 2008

Drageløperen

Det er ikke ofte jeg leier meg en film og kose meg med, med denne helgen gjorde jeg akkurat det. Har akkurat hørt drageløperen på lybok, og har ledd og grått meg gjennom 11 timer!!!!
Boka gjorde kjempeinntrykk på meg og jeg anbefaler den virkelig.
Derfor gikk jeg som sagt og leide videoen og satte meg ned for og se den sammen med min tenåring. Tenkte han hadde gått av å se en film om vennskap, svik og hva som skjer når du er feig og ikke står for dine avgjørelser.
Men filmen var en kjempeskuffelse!!!!
Jeg skjønner jo det at du ikke kan ta med alle detaljer fra en så lang bok, men det vesentligste må jo være med. Mannen min har ikke lest boka, og han syntes heller ikke filmen var noe særlig, rett og slett fordi han ikke forsto sammenhengen av alt.
Så den som endte opp hulkende, med store krokodilletårer på kinnende, snufsende, mens jeg prøver og forklare hele det store poenget av filmen til min sønn, det var jeg.
Han så nok litt rart på sin mor en stund, men håper han har lært noe likevell.
Skjønner dere hvorfor jeg ikke liker å gå på kino??? *fnise*


9 Comments:

At 6:23 p.m., Anonymous Anonym said...

Hallo. Ja, så har atter ei veke gått... No er det helg, og eg har planer om å sy litt, så skal eg hekle på teppet mitt. Ønsker deg ei fin helg :)
Klem fra Ronille

 
At 3:02 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann. Innom for å ønske deg ei fin helg :)
Klem fra Ronille.

 
At 12:36 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann. Innom på min ukentlige bloggbesøksrunde, for å ønsker deg ei riktig god og fin helg.
Klem :)

 
At 9:29 p.m., Anonymous Anonym said...

Aldri les boka FØR du ser filmen! :P Ha en flott helg!

 
At 9:38 a.m., Anonymous Anonym said...

Takk for titten :)

 
At 4:55 p.m., Blogger Mariann S Sæbjørnsen said...

HEI! Har denne filmen selv og er enig med deg at den er verd å se!
Når det gjelder lydbok i samme sjangeren vil jeg anbefale Tusen strålende soler av samme forfatter.
Den er enda bedre! Gleder meg til filmen kommer!

 
At 1:50 p.m., Anonymous Anonym said...

Innom for å ønske deg god helg, benytter samtidig anledningen og ønsker deg og dine ei God Jul.
Klem fra Ronille

 
At 8:22 a.m., Anonymous Anonym said...

Ønsker deg ei fin helg :)
Ronille

 
At 8:18 a.m., Blogger Ninne said...

Lydbok og strikking er topp! Jeg hører noen ganger på podcast på pc'en, det fins none fine strikkepodcaster på engelsk, men nå er det lenge siden de ble oppdatert.
Gleeeeder meg til å treffe deg og de andre i "Ørska"!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!