fredag, juni 27, 2008

Jeg har blitt Tagget

Ja, overskriften sier vel det meste....
Jeg har blitt tagget av Malva.
Regler:Hver spiller svarer på spørsmål om seg selv. I slutten av innlegget gir du det videre til 6 andre personer og fører opp navnene deres og ber de lese i din blogg. La personen som tagget deg vite når du har lagt inn svar.
1. Hva jeg gjorde for 10 år siden?:
Da var jeg russ, nyforelska og mor til en gutt på 4 år.
2. Nevn 5 ting som du har/hadde på "gjøre lista" di i dag:
Pakke badesekker og sende ungene på SFO, reise til byen på behandling, stikke innom Lappestua (ingen bytur uten;), Rekke en bursdag kl 5, og vaske på soverommet, men det fikk jeg ikke tid til gitt *fnise*
3. snack jeg liker?
Liker alt jeg, kommer an på humøret.....
4. Ting jeg vil gjøre som milliardær?
Johooo, har dere kvelden å sette av for å høre mine planer? Not? tenkte de ja.....
5. Steder jeg har bodd?
Hjemme (les Stoksund), Åfjord, Stranda og her hjemme (Fosnavåg)
Gir denne videre til den som har lyst til og svare......

1 Comments:

At 12:44 p.m., Anonymous Anonym said...

Heisann. Innom med en god helg klem :)

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!