søndag, april 06, 2008

Søte forklekjoler

Jeg har sydd litt igjen.
Søte kjoler for enda søtere småpiker.
En kjempepraktisk forklekjole som kan brukes både på retta og vrangen.
Kjempesnedig f.eks på 17.Mai når snuppa har spist is og blitt skitten på magen, så er det bare og kneppe om og vips så har man nytt antrekk.
Kjolen kan brukes fra 1-3 år, og som tunika enda lenger.
Et skikkelig bruksplagg.
*
Først ut er FLOWERPOWER

Foran
Bak
Inni
Bak
*

FLITTIGLISE

Hvis ikke denne roper om sommer, så vet ikke jeg......


Og sånn er andre siden
Kjolene vil bli lagt ut for salg så snart jeg har fått merkelappene mine fra søta bror.

12 Comments:

At 7:07 p.m., Blogger Ugla said...

Så fine de er.

 
At 7:47 p.m., Blogger Unknown said...

Det var sandelig noen søte kjoler, og du har valgt flotte stoffer til dem også.
Ha en fin søndagskveld :-)

 
At 9:26 p.m., Blogger malla-b said...

Kjempe søte kjoler!

 
At 10:37 a.m., Anonymous Anonym said...

Heisan.Så masse friske fine kjoler.

 
At 8:55 p.m., Blogger Grooo said...

Hva tar du for disse kjolene da?

 
At 8:56 p.m., Blogger Grooo said...

Og hvor har du forresten kjøpt de nederste stoffene?
Jeg har noen små striper av de stoffene, skulle så gjerne hatt mer for de er så flotte!

 
At 9:00 p.m., Blogger Anlen said...

Herlege kjolar! Du er jammen flink:) Likar stoffvalget ditt.

 
At 12:37 p.m., Anonymous Anonym said...

Aaahh der var stoffet vårt ja, det blomstrete... Nydelig, og for en produksjon da :) Ønsker deg ei fin helg :)
Klem fra Ronille

 
At 10:01 p.m., Blogger Skautrollet said...

Kjempesøte kjoler, også så smarte da....
Jeg er imponert over kreativiteten.
Ta gjerne en titt på min blogg. Jeg er helt ny i bloggverden så det hadde vært koselig med "besøk".

 
At 6:55 p.m., Anonymous Anonym said...

Rålekre!!!! Du er kjempeflink!

Takk for kommentar på bukseskjørtet. Mønsteret ligger ute på nett her:http://knitty.com/ISSUEspring08/PATTemmas.html
Engelsk mønster da, men veldig enkelt å forstå :)

 
At 8:58 p.m., Blogger Trampolize said...

Heisan!


Takk for sist, på hobbybodentreff på Lappestua.
Rålekre kjoler ;)
Hva tar du for de?
lisjetausa vår er ett år på søndag, og jeg er på utkikk etter noe spesielt til henne. Likte spesielt godt den lilla med blomst på... Har du flere igjen?? Kan du holde av en til meg? Skal til byen på torsdag...

Hilsen Trampolize

 
At 8:33 p.m., Anonymous Anonym said...

Kjempesøte kjoler du har sydd. Eller var det mye annet fint på siden din også :) Likte veldig godt spiderman teppet, det var tøft.
Hilsen Monika

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!