lørdag, februar 09, 2008

liten oppdatering

Så var det vel på tide med en liten bloggoppdatering igjen...
I dag har endelig babyskoene som har vært ferdig en stund fått seg sløyfer.
Se så nusselige de ble.
Bare så det skrangler i eggstokkene *fnis*
De hvite er str nyfødt.
Rosa str 3-6 mnd
Og lyseblå str 3-6 mnd
Alle er til salgs, bare ta kontakt.
*
Her om dagen fikk jeg se ei stilig lue på en blogg jeg besøker av og til.
Med Spiderman-motiv. Og jeg hadde tilfeldigvis litt spiderman-farger liggende etter Spiderman-teppet som jeg hekla til lillebror for en stund siden.
Tok ikke lange stunden så hadde guttem min fått seg ny lue gitt.
"mamma, kan jeg få slike fingerløse vottere med edderkopp på også?" var ønsket når lua var ferdig. Flaks at jeg har litt mer garn da...
*
I går starta Garnmysterie nr 3, og jeg henger selvsagt med.
Det er fortsatt Liv Toril som leder hele greia.
Her er link til bloggen hennes :http://blogg.hobbyboden.com/livtoril/
Som vanlig aner vi ikke hva det skal bli, men strikker i vei etter Liv Toril sine annvisninger.
Kjempemorro!
Dette er første delen vi skulle strikke.
Denne gangen skulle det være et lite mysterie, og jeg tipper det blir en pompadur......
Neste del kommer på søndag.

6 Comments:

At 6:55 p.m., Blogger Fru Dart said...

Hellandussen så søte babytøfler. Tør jeg spørre hvor du har funnet mønsteret?

Spidermannlua var knall! Og selvsagt må han ha fingerløse vanter til. Skulle da bare mangle :-)

Gikk glipp av garnmysteriet denne gangen. Ergelig! Men jeg skal nå følge med på hva dere lager. Spennende.

Så ønsker jeg deg en riktig koselig morsdag i morra. KLEM!

 
At 12:44 a.m., Anonymous Anonym said...

Kjempekul lue, midt i blinken for spidermangutter!

 
At 9:09 p.m., Anonymous Anonym said...

De tøfflene var nyyydelige!! Og dne spidermanlua må jo være alle små gutter drøm!

 
At 4:55 p.m., Blogger Nunne said...

Hva skal du ha for de minste sokkene, hvis du enno har dem?

 
At 10:26 a.m., Blogger Veronica said...

Såååå søte babytøfler du har laget, de er jo bare helt utrolig vakre!
Hvor mye skal du ha for dem? Str 3-6.

Takk for titten, og ha en fin dag :)

 
At 7:30 p.m., Blogger Veronica said...

Da bestiller jeg gjerne ett par rosa tøfler :)
veronica_nilsen83@hotmail.com

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!