tirsdag, november 06, 2007

Leeenge siden sist

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert bloggen.
Så lenge siden, at jeg vet ikke om jeg har husket og dokumentert det jeg har laget, før det forsvant ut dørene.
Her er siste nytt.
Det er jo snart jul, og da må det en del forberedelser til. Så da ble det julestrømper som som sto på lista for dagen.


3 stk ble det til slutt. Og flere kommer nok.

*

Her om dagen så var jeg innom en ny nettbutikk, og der var det mye fint, det kan jeg love dere. Skal finne Linken og legge den til her senere.

Det var så masse vakkert garn der, at jeg klarte ikke og stå i mot.

Se på de nyyydelige fargene. Dette skal bli flotte sjal, må bare gjøre ferdig noe lite først.
Dette er uspunnet garn. Fryktelig skjørt og fryktelig fint.

Kan ikke si jeg har noen plan for dette garnet ennå, så mens jeg venter på en lur ide, får jeg bare kose meg med det.

3 Comments:

At 10:13 p.m., Anonymous Anonym said...

Kjempefine julestrømper!! Det er jo ikke lenge igjen til julemåneden... og jeg GLEDER meg!!!

For en garnfangst! Sååå lekre farger! Jeg har faktisk strikket Jan (tunika) til 4åringen i uspunnet Evilla - faktisk samme farge også. Litt uvant å strikke med i begynnelsen, men jeg fikk dreisen på et etterhvert. Den ble ihvertfall sinnsykt myk og god, og er ofte i bruk.

 
At 11:28 a.m., Blogger Grooo said...

Så flotte julestrømper!
Det der var inspirasjonen jeg trengte i dag, nå rydder jeg vekk laptopen og tar fram symaskinen i stedet. Så skal vi se om det ikke kommer noe julegreier i bloggen min i kveld også...

 
At 8:44 p.m., Anonymous Anonym said...

Utrolig fine og koselige julestrømper! Mye annet fint her også - og en nydelig modell til flere av tingene dine:) God helg!

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!