søndag, september 16, 2007

Søndagstur

I dag har det faktisk ikke regna *Wow*
Så da benytta vi sjangsen og dro på søndagstur.
Har lenge hatt lyst på en fjæretur, kunne tenkt meg litt skjell, fine steiner og kanskje litt drivved før vinteren satte inn.

Se så flott, vi ser nesten helt til verdens ende...

Christoffer kosa seg i fjæra

Amalie syntes det var godt og søke ly for vinden.
Det blåste ganske friskt da vi var der, var ikke lett og snakke sammen hvis vi ikke var samlet.
Og her er meg, i mitt rette element.
Kunne sittet og sett på bølgene i hele dag jeg.
Men i steden tok jeg masse bilder.


Vilt, vakkert og vått!

Sjekk denne da! Naturens eget kunstverk!!!
Jeg ble helt forelska...
Og det var jo drivved jeg kom for, ikke sant???
Bare så synd at stokken var så tung. Hadde gladelig hatt med meg denne hjem.
Men vi var to voksne mennesker der, og vi klarte ikke og rikke den *snufs*
Så da får den bare ligger der, og glede andre som tar turen, med sine kunstverk

4 Comments:

At 5:00 p.m., Blogger Brit-Elin said...

så ut som en koselig tur til tross for vinden ;) ha en riktig fin mandags kveld!

 
At 5:07 p.m., Blogger Fru Dart said...

For noen fantastisk flotte bilder du tar. Nesten så jeg får lyst til å gå ut jeg også. Men bare nesten altså :-D

 
At 11:25 a.m., Blogger Fru Dart said...

Du har blitt tagget. Ta en titt i bloggen min ;-)

 
At 2:40 p.m., Anonymous Anonym said...

Herlig natur. Et bilde av deg i norsk ullete bastskjørt hadde passa her *ler*

 

Legg inn en kommentar

<< Home

adopt your own virtual pet!